وکیل آنلاین11

ارائه مشاوره حقوقی،کیفری،خانواده با کمترین هزینه

وکیل آنلاین11

ارائه مشاوره حقوقی،کیفری،خانواده با کمترین هزینه

وکیل آنلاین11

من برای اینکه بتونم به افرادی که شدیداً به یک مشاور نیاز دارند و از نظر مالی در مضیغه هستند این وبلاگ را ایجاد کردم امیدوارم بتونم کمکی کرده باشم تا شما از

مشاوره‌ و مطالب ما استفاده کنید و یا با وکیل مورد نظرتون در شهر خودتون با کمترین هزینه ممکن و قیمت مناسب ارتباط بگیرین!


وکیل آنلاین 11 ایده‌ای است برای رسیدن به تصمیم بهتر!

عدد 11 از پلاک انتظامی شهر تهران گرفته شده است و من سعی دارم بصورت اینترنتی وکالت کنم و در صورت وجود مسافت شما را با وکیلی کار درست در شهر خود آشنا کنم.


.:: از وکلای شهرهای مختلف هم دعوت میکنم شماره و نشانی و آدرس خود را برای من به این ایمیل(MohammadTalaei4@gmail.com) ارسال کنند ::.

  • ۰
  • ۰

محاسبه BMI

 

زمان مطالعه این مطلب : ⏰ 2 دقیقه

شاخص توده بدنی (BMI) چیست؟

شاخص توده بدنی (Body Mass Index) معیاری است که نسبت وزن به قد شما را محاسبه کرده و تناسب اندام شما را مورد بررسی قرار می‌دهد.محاسبه BMI وزن یک بزرگسال را به ازای هر کیلوگرم بر اساس قد آنها در متر مربع تقسیم می کند. به عنوان مثال ، BMI 25 به معنی 25 کیلوگرم بر متر مربع است.

محاسبه BMI

دقت BMI :

BMI تغییرات طبیعی در شکل بدن را در نظر می گیرد و دامنه ای از وزن سالم را برای یک قد خاص ایجاد می کند.علاوه بر اندازه گیری BMI ، متخصصان مراقبت های بهداشتی می توانند هنگام ارزیابی وزن سالم ، عوامل دیگری را در نظر بگیرند.

ماهیچه ها از چربی بسیار متراکم تر هستند ، بنابراین افراد بسیار عضلانی مانند بوکسورهای سنگین وزن ، مربیان وزنه برداری و ورزشکاران ممکن است وزن سالم باشند حتی اگر BMI آنها چاق باشد.

گروه قومی شما همچنین می تواند بر خطر برخی شرایط سلامتی تأثیر بگذارد. به عنوان مثال ، بزرگسالان با منشا آسیایی ممکن است در BMI زیر 25 از مشکلات بهداشتی بیشتری برخوردار باشند.

اگر حامله هستید نباید از BMI استفاده کنید. اگر نگران وزن خود هستید از ماما یا پزشک معالج خود مشاوره بگیرید.

 

محاسبه BMI :

با وارد کردن وزن و قد خود در زیر، براحتی BMI خود را محاسبه کنید.

کلیک کتید

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی