وکیل آنلاین11

ارائه مشاوره حقوقی،کیفری،خانواده با کمترین هزینه

وکیل آنلاین11

ارائه مشاوره حقوقی،کیفری،خانواده با کمترین هزینه

وکیل آنلاین11

من برای اینکه بتونم به افرادی که شدیداً به یک مشاور نیاز دارند و از نظر مالی در مضیغه هستند این وبلاگ را ایجاد کردم امیدوارم بتونم کمکی کرده باشم تا شما از

مشاوره‌ و مطالب ما استفاده کنید و یا با وکیل مورد نظرتون در شهر خودتون با کمترین هزینه ممکن و قیمت مناسب ارتباط بگیرین!


وکیل آنلاین 11 ایده‌ای است برای رسیدن به تصمیم بهتر!

عدد 11 از پلاک انتظامی شهر تهران گرفته شده است و من سعی دارم بصورت اینترنتی وکالت کنم و در صورت وجود مسافت شما را با وکیلی کار درست در شهر خود آشنا کنم.


.:: از وکلای شهرهای مختلف هم دعوت میکنم شماره و نشانی و آدرس خود را برای من به این ایمیل(MohammadTalaei4@gmail.com) ارسال کنند ::.

۸ مطلب در خرداد ۱۳۹۹ ثبت شده است

  • ۰
  • ۰

زمان مطالعه این مطلب : ⏰ 7 دقیقه

 

 

در مقاله قبلی در خصوص 10 نفر از ثروتمندان جهان در سال 2020 صحبت کردیم اما حالا می‌خواهیم در خصوص 10 نکتۀ کلیدی برای میلیونر شدن در سال جاری صحبت کنیم.یادتان باشد سرمایۀ اولیۀ شما مغز شماست.

موفقیت از جذب پول شروع نمی‌شود در واقع موفقیت از تغییر درونی شما شروع می‌شود.در واقع شما باید مستعد موفقیت باشید وگرنه همان من نمی‌توانم اولیه که به ذهن شما می‌رسد هدف‌تان را کیلومترها از شما دور می‌کند پس مصمم باشید.توصیه می‌کنیم مجله موفقیت را از ابتدا دنبال کنید.

میلیونر شدن ممکن است دور از دسترس شما به نظر برسد ، اما با نگرش و راهنمایی درست امکان‌پذیر است. واقعیت موضوع این است که درآمد شما فقط می‌تواند رشدی کُند داشته باشد ، بنابراین برای رسیدن به هدف خود برای تبدیل شدن به اولین فرد میلیونر خانواده، باید طرز فکر خود را تغییر دهید.

 

10 نکتۀ کلیدی برای میلیونر شدن همین امسال ...

  • lpln2020 lpln2020
  • ۰
  • ۰

سال 99 در حالی به سمت پایان اولین ماه خود می رفت که هنوز حداقل حقوق سال جدید مشخص نشده بود. البته سرانجام بعد از تشکیل جلسات متعدد میان نمایندگان کارگران و کارفرمایان در شورای عالی تکلیف این موضوع مشخص شد و حداقل حقوق سال 99 به تصویب رسید.

تغییر پایه حقوق و افزایش حقوق در سال 99؛ بروز رسانی 18 خرداد

به گزارش ایسنا اعضای شورای عالی کار در جلسه ای که در ارتباط با تعیین حق مسکن کارگران داشتند، ساعت ها مذاکره کردند و در نهایت با تصویب افزایش ۲۰۰ هزار تومانی حق مسکن کارگران موافقت کردند. در این نشست که در ساعت 4 17 خرداد ماه 99 تشکیل شد، وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی، سرپرست وزارت صنعت، معدن و تجارت و نمایندگان کارفرمایی و کارگری در وزارت کار حضور داشتند. در پایان این جلسه که ساعت ها به طول انجامید با افزایش 200 هزار تومانی حق مسکن موافقت شد و به تصویب همه رسید.
این نشست، علاوه بر افزایش حق مسکن موضوعات دیگری هم داشت. نمایندگان گروه کارگری بر لزوم اجرای ماده ۴۱ قانون کار و افزایش حداقل دستمزد سال ۹۹ تاکید داشتند. بنابراین با افزایش حق مسکن کارگران به 300 هزار تومان توسط شورای عالی کار، پایه حقوق کارگران در سال جاری هم افزایش یافت و به مرز 26 درصد رسید.حق مسکن کارگران تا پیش از این در حدود 100 هزار تومان بود که به 300 هزار تومان افزایش یافت.
از مصوبات دیگری که در این جلسه تعیین شد، کاهش 75 هزار تومانی پایه سنواتی کارگران بود. در ازای این موضوع پنج درصد به پایه حقوق اضافه شد و در مجموع افزایش پایه کارگران را به 26 درصد رساند.
حق مسکن تنها آیتمی است که باید علاوه بر تصویب در شورای کار، توسط هیات وزیران نیز به تصویب برسد. بنابراین در صورتی که این مصوبه شورای عالی کار مورد تصویب هیات وزیران نیز قرار گیرد، قطعا در فیش حقوق کارگران از ابتدای فرودین ماه اعمال خواهد شد.

 

حداقل حقوق سال 99، 21 درصد افزایش یافت!

اجازه دهید همین ابتدا میزان افزایش حقوق سال 99 و حداقل حقوق سال 99 را به شما بگوییم. طبق گفتگو و جلسه ای 6 ساعته که در آن وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی و همچنین نمایندگان کارگران و کارفرمایان نیز حضور داشتند، حداقل دستمزد سال 99، یک میلیون و 835 هزارتومان به تصویب رسید.

این جلسه در تاریخ 20 فروردین در حالی برگزار شد که به پایان فروردین نزدیک تر می شدیم و اعتراضات کارگران به مشخص نشدن افزایش حقوق بیشتر و بیشتر می شد. البته یکی از مسائلی که به اعتراضات کارگران دامن می زد خبری بود که با توجه تاخیر در تعیین حداقل حقوق شنیده می شد. این خبر، فریز شدن حداقل حقوق در سه ماه اول سال 99 بود که علت اصلی ایجاد شدن آن، مشکلات اخیری بود که به واسطه بحران کرونا در کشور ایجاد شده بود. به واسط بحران کرونا بسیاری از افرادی که بیکار شده اند در حال حاضر از بیمه بیکاری استفاده میکنند که در این میان شایعاتی از وجود عیدی بیمه بیکاری نیز به وجود آمد.

حداقل حقوق سال 99، 21 درصد افزایش یافت!

خبر تعیین حداقل حقوق سال 99 زمانی مشخص شد که بعد از جلسه ی 6 ساعته، صفحه رسمی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی با وزیر در این مورد گفتگویی انجام داد. در این گفتگو، محمد شریعتمداری اعلام کرد که افزایش 21 درصدی حداقل حقوق برای سال 99 رسما تصویب شده است.

افزایش حقوق کارکنان و بازنشستگان در سال 99

طبق گفته های وزیر کار و تعاون، در سایر سطوح مزدی هم افزایش حقوق برابر با 15 درصد خواهد بود که باید مبلغ 91 هزارتومان نیز به آن اضافه کنیم.

طبق تصمیم هیئت وزیران، حقوق افراد شاغل در دستگاه های اجرایی برای سال 99 در حدی افزایش یافته است (15 درصد افزایش) که پس از افزایش حقوق، حداقل حقوق کارکنان و بازنشستگان کمتر از 2 میلیون و 800 هزارتومان نخواهد بود.

طبق قانون همه افزایش حداقل حقوق ها، از فروردین ماه قابل اجرا هستند. کارفرمایان می توانند این حداقل حقوق ها را در قالب چک، واریز نقدی یا پول نقد به کارکنان پرداخت کنند.

جدول حداقل حقوق و مزایای کارگران در سال 99

در تصویر زیر می توانید جزئیات حقوق مزایای سال 99 را در قالب جدول حداقل حقوق و مزایای 99 ببینید.

جدول حداقل حقوق و مزایای کارگران در سال 99

همچنین برای مشاهده جزئیات مربوط به مالیات حقوق 99 پیشنهاد می کنیم جدول مالیات حقوق را ببینید.

افزایش مبلغ بن کارگری چقدر بود؟

در این جلسه همچنین برای مبلغ بن کارگری نیز افزایش در نظر گرفته شد. بن کارگری که در سال 98 مبلغ 190 هزارتومان بود با افزایشی 210 هزارتومانی (110 درصدی) به مبلغ 400 هزارتومان رسید. با وجود این که افزایش حداقل حقوق سال 99 احتمالا مورد رضایت کارگران نیست، اما افزایش مبلغ بن کارگری شاید بتواند گوشه ای از این مسئله را حل کند.

حداقل حقوق سال 98 چقدر بود؟

حداقل حقوق در سال 99 در حالی 21 درصد اضافه شده که حداقل حقوق و مزایای سال 98 نسبت به سال گذشته آن (یعنی سال 97) 36.5 درصد اضافه شد. با این وجود به نظر می رسد افزایش حداقل حقوق سال 99 یکی از موضوعات چالش برانگیز برای شروع سال 99 باشد.

حداقل حقوق سال 97 یک میلیون و 112 هزارتومان بود که این مبلغ در سال 98 به یک میلیون و 517 هزارتومان رسید و حالا در نهایت حداقل حقوق سال 99 به یک میلیون و 835 هزارتومان رسیده. بنابراین امسال سومین سالی است که با وجود میزان بالای تورم، همچنان در محدوده حقوق های 1 الی 2 میلیونی باقی مانده ایم.

حداقل حقوق سال 98 چقدر بود؟

جلسات بی نتیجه برای تعیین حداقل حقوق 99

طبق گزارشاتی که از رسانه های خبری به دست رسید، در جلسه تعیین حداقل حقوق 99 نمایندگان کارفرمایان و کارگران نتوانستند به توافق مشخصی برسند و با توجه به اینکه چند روزی از نیمه اول فروردین ماه گذشته بود، این موضوع به رای گیری گذاشته شده و طبق رای گیری و ترکیب اعضای شورای عالی، افزایش 21 درصدی حداقل دستمزد به تصویب رسیده است.

این در حالی است که قبل از این جلسه، حداقل 3 جلسه در سال 98 تشکیل شده بود که به دلیل اختلافات نظر شدید میان نمایندگان کارفرمایان و کارگران این جلسات به نتیجه مشخصی نرسیده بود. به همین دلیل مشخص شدن افزایش دستمزد 99 به نیمه دوم فروردین کشیده شد و در چهارمین جلسه نیز با وجود عدم توافق و نبود زمان چاره ای جز رای گیری برای مشخص شدن نتیجه نبود.

در این میان اگر ذهنتان در مورد عیدی سال 99 هم مشغول است پیشنهاد می کنیم از مقاله فرمول محاسبه عیدی در وبلاگ سپیدار سیستم غافل نشوید.

خواسته کارگران برای حداقل حقوق 99 چه بود؟

طبق اطلاعاتی که به دست آمده خواسته نماینده کارگران افزایش 1.5 میلیون تومانی حداقل حقوق بوده است. فرامرز توفیقی که به عنوان نماینده اصلی کارگران در این جلسات حضور داشت معتقد بود که مهم نیست تشکیل این جلسات برای تعیین حقوق تا کی طول بکشد، بلکه مهمتر این است که حق قانونی قشر زحمتکش کارگر داده شود. توفیقی معتقد بود طبق ماده 41 قانون کار، حداقل حقوق کارگران باید بر اساس نرخ تورم تعیین شود و شورای عالی باید این مسئله را در نظر داشته باشد.

خواسته کارگران برای حداقل حقوق 99 چه بود؟

توفیقی اعلام کرد که برای احقاق حقوق کارگران تسامح به خرج نمی دهیم. او برای افزایش حقوق کارگران افزایش یک میلیون و 480 هزارتومانی را درخواست کرد و گفت بر اساس نرخ تورم، معیشت کارگران در خطر جدی است و با توجه به اینکه در سال های گذشته نیز، حقوق کارگران همپای نرخ تورم رشد نکرده، برای جبران این فقدان، افزایش حقوق کارگران در سال 99 باید 45 درصد افزایش یابد.

نظر و خواسته کارفرمایان در مورد حداقل دستمزد سال 99

در مقابل خواسته کارگران، خواسته کارفرمایان این بود که افزایش حداقل حقوق 99 در حد توان انجام گیرد. نمایندگان کارفرمایان معتقد بودند که با توجه به مشکلات اقتصادی که گریبانگیر کشورمان است، بسیاری از کسب و کارها توان پرداخت دستمزدهای بالا را ندارند و در صورتی که حداقل حقوق بیشتر از توان آن ها باشد، باید شاهد تعطیلی بسیاری از کسب و کارها و تعدیل حجم زیادی از نیروی کار باشیم.

این مسئله در حالی اهمیت زیادی دارد که 51 درصد اشتغال در زمینه خدمات است و این بخش نیز با توجه به اتفاقات اخیر در بحران و فشار شدیدی قرار گرفته است.

نظر و خواسته کارفرمایان در مورد حداقل دستمزد سال 99

شایعات و تاثیر افزایش حداقل حقوق بر تورم

افزایش حقوق سال 99 در حالی 21 درصد تصویت شد و به مبلغ حدود یک میلیون و هشتصد هزارتومانی رسید که شایعات خبر از حداقل حقوق 2 میلیون و 800 هزارتومانی می دادند. اما تنها دلیلی که باعث شد چنین مبالغی تصویب نشود تنها نظر نمایندگان کارفرمایان و کارگران نبود.

حتی برخی از نمایندگان مجلس نیز در مورد افزایش حداقل حقوق نظراتی داشتند. برخی از نمایندگان از افزایش حدود 30 درصدی می گفتند و برخی دیگر افزایش 15 درصدی را پیشنهاد می کردند.

حداقل دستمزد یکی از مهمترین مسائلی است که اگر با هوشمندی تعیین نشود می تواند در تورم تاثیرات بسیار بدی به جای بگذارد.

تصمیم گیرندگان حداقل دستمزد و نمایندگان کارفرمایان، تورم سال جاری را به عنوان یکی از مهمترین شاخص های تعیین حداقل حقوق در نظر می گیرند. تصمیم گیرندگان اینطور فکر می کنند که قدرت خرید نیروی کار باید حفظ شود و میزان حداقل حقوق بر این اساس باید تنظیم شود. البته این ایده مخالفان بسیاری هم دارد.

  • lpln2020 lpln2020
  • ۰
  • ۰

 

  • پیراهن لانگ یقه گرد آستین کوتاه پنجره‌ای
  • رنگ : طوسی
  • جنس : پنبه ملانژ ۱۰۰٪ نخ کشی

چگونه سایز خودم را اندازه بگیرم ؟

لباس زنانه

  • قد : 120cm
  • قد آستین : 20cm
  • دور بازو : 50cm
  • دور سینه : سایز بزرگ 125 و سایز کوچک 115
  • دور کمر : سایز بزرگ 140 و سایز کوچک 130
  • دور باسن : سایز بزرگ 150 و سایز کوچک 140
  • میزان کشسانی : 10cm

 

خرید پیراهن لانگ نخی سایز بزرگ زنانه

  • lpln2020 lpln2020
  • ۰
  • ۰

شناوری چشم

  • اشکال کوچک در بینایی شما که به عنوان نقاط تاریک یا رشته‌های شفاف از مواد شناور ظاهر می‌شوند.
  • لکه‌هایی که هنگام حرکت چشمان شما، در سمت حرکت چشمان شما حرکت می‌کنند ، بنابراین وقتی سعی می‌کنید به آن‌ها نگاه کنید ، آن‌ها به سرعت از ناحیه تصویری شما خارج می‌شوند. لکه‌هایی که وقتی به یک پس زمینه روشن...

 

شناوری چشم ...

 

انحراف ناگهانی چشم، چه عواملی  می‌توانند خطر شناور شدن چشم شما را افزایش دهند، درد گوشه چشم، درمان شناوری چشک

  • lpln2020 lpln2020
  • ۰
  • ۰

 

آیا جنیفر لوپز شماره تماس خود را در اختیار مخاطبان گذاشته است ؟

جنیفر لوپز ستاره سرشناس دنیای موسیقی و سینما که از خوانندگی تا بازیگری و حتی تولید پوشاک و عطر را نیز در کارنامه خود دارد، شماره تماس خود را در فضای مجازی به اشتراک گذاشته است.

خرید مدل لباس جنیفر لوپز

جنیفر لوپز که اخیراً در مراسم “سوپر بول” در کنار دیگر ستاره موسیقی؛ شکیرا، اجرایی فوق العاده داشت، اکنون با یک رفتار دیگر مورد توجه قرار است. او واقعاً شماره تماس خود را در اختیار مخاطبان گذاشته است.

 

 

شماره تلفن جنیفر لوپز :

لوپز شماره تلفن خود را در شبکه اجتماعی توییتر منتشر کرد و صراحتا نوشت: “بله ، این واقعاً شماره من است”. این جمله همانقدر که باعث تعجب شد، باعث خوشحالی عده زیادی از مخاطبان جنیفر لوپز نیز که مایل بودند با وی در ارتباط باشند، شده است. اکنون می توانید به دوستان خود بگویید که جنیفر لوپز را در فهرست مخاطبین خود دارید.

  • lpln2020 lpln2020
  • ۰
  • ۰

 

21مه

زمان مطالعه این مطلب : ⏰ 3 دقیقه

 

چگونه سایز لباس زنانه را در خانه بدست آوریم؟

اگر قصد خرید آنلاین را دارید ، دانستن سایز بدن برای خرید لباس در اندازه‌های مناسب یک ضرورت است. ناسازگاری اندازه را می‌توان به پارچه‌های مختلف ، برش‌های به روز شده محصولات با همین نام و حتی اندازه نسبت داد.گاهی دانستن نحوۀ اندازه‌گیری سایز در خانه برای خرید بهترین کادو تولد برای دختر بسیار کارگشاست.

تا به حال به این نکته فکر کرده‌اید که خیاط‌ها چگونه سایز شما را اندازه‌گیری می‌کنند؟ وقت آن رسیده که خودت در خانه سایزت را اندازه‌گیری کنی.

هنگام اندازه‌گیری خود ، از نوار اندازه‌گیری پارچه ( متر پلاستیکی توصیه می‌کنیم ) استفاده کنید نه متر فلزی. متر پارچه‌ای یا پلاستیکی برای این کار مناسب است که این اطمینان را حاصل  می‌کند که بدن خود را به طور دقیق اندازه‌گیری می‌کنید. علاوه بر این ، اندازه را روی بدن انجام دهید نه روی لباس تا اندازه‌گیری با دقت بالاتری انجبم شود.

برخی از برندها ممکن است با این اندازه‌گیری‌ها متفاوت باشند اما هنوز هم می‌توانید از آن‌ها به عنوان راهنما استفاده کنید.اگر سایز شما بزرگ هست بهتره تا دیر نشده در رژیم غذایی خودتون تجدید نظر کنید.برای شروع بهتره نسبت قد به وزن یا همان BMI خودتون را بدانید پیشنهاد می‌کنیم مطلب از نرم افزار محاسبه BMI استفاده کنید.

 

تعیین سایز انواع لباس زنانه :

شاید شما هم مثل خیلی‌های دیگه از دیدن انواع مدل لباس زنانه جدید لذت ببرید.ما پیشنهاد می‌کنیم 26 مدل لباس زنانه محبوب در سال 2019 را حتماٌ ببینید.

سایز لباس زنانه

خیلی ساده شما فقط باید سه قسمت از بدن خود را بطور دقیق اندازه‌گیری کنید:

  • دور سینه
  • دور کمر
  • دور باسن

و سپس اندازه‌‌ها را با جدول سایز لباس مطابقت بدهید.در این جدول سیستم‌های اندازه‌گیری و نحوه تبدیل اندازه به سایز مشخص شده است برای مثال سایز 44 در سیستم ایرانی همان سایز ایکس لارج است. این جدول کاربردی برای اندازه‌گیری‌های بعدی شما به عنوان جدول مرجع نام‌گذاری می‌شود. 

جدول سایز لباس

توجه داشته باشید که IR سیستم اندازه‌گیری سایز لباس در کشور ایران و UK سیستم اندازه‌گیری سایز لباس در کشور انگلیس است که ممکن است در لباس‌های مختلف با آن‌ها مواجه شده باشید و برای آگاهی بیشتر US سیستم اندازه‌گیری ایالات متحده امریکا می‌باشد.

 

 

 

نحوه اندازه‌گیری چند لباس زنانه :  

 

سایز لباس زنانه

  1. برای اندازی‌گیری هر مدل باید نحوه اندازه‌گیری آن مدل را بلد باشید.برای اندازه‌گیری مدل شماره 1 که یک شومیز زنانه است کافیه جاهایی که در تصویر بالا مشخص شده است را اندازه‌گیری کنید و در جدول سایز لباس زیر سایزتان را پیدا کنید.

مثال :فرض کنید اندازه‎‌های زیر را دارید.

  • دور سینه: 77
  • دور کمر: 59
  • دور باسن: 83

با توجه به جدول زیر سایز شما در سیستم انگلیسی 4 می‌باشد و با توجه به جدول مرجع نتیجه می‌گیریم سایز شما 34 می‌باشد.

 

سایز لباس زنانه

2.برای بدست آوردن سایز لباس زنانه شماره 2 طبق جاهایی که مشخص شده اندازه‌گیری را انجام دهید سپس اعداد بدست آمده را در جدول سایز لباس زیر مطابقت دهید تا سایزتان را بدست آورید.

 

جدول سایز لباس

 

3.برای اندازه‌گیری مدل لباس شماره 3 طبق آنچه در تصویر مشخص کرده‌ایم اندازه بزنید و اعداد بدست آمده را در جدول زیر قرار دهید و با جدول سایز لباس مرجع مطابقت دهید تا سایزتان بدست آید.

 

لینک کوتاه:https://Robinmode.com/?p=868

  • lpln2020 lpln2020
  • ۰
  • ۰

 

08مه

زمان مطالعه این مطلب : ⏰ 3 دقیقه

 

 

 

طرز تهیه کوکی کارامل خانگی :

کوکی کارامل خانگی ؟ بله در مطلب گذشته طرز تهیه کیک شکلاتی خیس مثل کیک رابین را به شما آموزش دادیم. در این مطلب قرار است طرز تهیه کوکی کارامل میلیونر را به شما آموزش دهیم. نان شیرینی کارامل ،همچنین به عنوان کارامل ،مربع‌های کارامل ،برش کارامل و برش میلیونر مشهور است.

کوکی کارامل خانگی

یک کوکی ترد ، غنی و ترد که با کره ، آرد و شکر تهیه شده است.من به وضوح عطر و طعم غنی را به یاد می‌آورم .

  • زمان آماده‌سازی: 25 دقیقه
  • زمان پخت: 30 دقیقه
  • تا 24 قطعه
  • 4 نفره
  • رژیم گیاه‌خواری
  • vegetarian

 

 

هرم غذایی در هر وعده کوکی کارامل :

نمک 0.3 گرم پروتئین 4 گرم فیبر 1 گرم قند 10 گرم کربوهیدرات 38 گرم چربی 14 گرم کیلوکالری 300

 



  مواد لازم جهت کوکی کارامل خانگی  :  

 

  • 250 گرم آرد
  •  175 گرم کره
  • 75 گرم پودر شکر ترجیجاً رژیمی

 



  مواد لازم جهت تهیه کوکی کارامل خانگی : 

 

  • 150 گرم کره مارگارین
  • 150 گرم شکر قهوه‌ای رژیمی
  • 175 گرم شکر کاستور
  • 400 گرم شیر پر چرب

 

 

طرز تهیه کوکی خانگی :

کوکی کارامل خانگی

 

  • شکر و آرد را با هم مخلوط کنید و سپس کره را به آن اضافه کنید تا خمیر شود سپس با دست آن را ورز دهید.
  • سپس مخلوط را ترجیحاً در ظرف قلع ( پاپ آپ ) قرار دهید تا حداسازی به سهولت انجام شود، اگر این ظرف را در اختیار ندارید با قابلمه هم می‌توانید نسبت به تهیه این کوکی اقدام کنید فقط مراقب باشید که کوکی شما نسوزد.
  • خمیر را در ظرف پهن کنید و با چنگال جای عبور هوا را در خمیر ایجاد کنید تا پخت یکنواخت شود.
  • خمیر را در 180 درجه سانتی گراد به مدت 20 دقیقه در فر قرار دهید.
  • وقتی خمیر به رنگ طلایی شد یعنی کوکی شما آماده است.
 

طرز تهیه کرم کارامل خانگی :

طرز تهیه کوکی کارامل خانگی

  • کره را با دمای کم روی اجاق ذوب کنید.
  • وقتی کره آب شد شکر قهوه‌ای را به آن اضافه کنید.
  • سپس شیر پر چرب را به آن اضافه کنید و هم بزنید.
  • تا جوش آمدن مخلوط هم بزنید و در حال جوش حدود 10 دقیقه هم بزنید.
  • کارامل شما آماده است آن را روی کوکی بریزید و بگذارید سرد شود.
  • 200 گرم شکلات تابلت را روی حرارت غیر مستقیم آب کنید و آن را روی کارامل بریزید و همه را با هم در یخچال قرار دهید.
  • شما موفقیت را قبضه کردین و کوکی کارامل خانگی را 25 دقیقه با انجام موازی کارها آماده کنید.

 

لینک کوتاه :https://Robinmode.com/?p=848

  • lpln2020 lpln2020
  • ۰
  • ۰

موثرترین تست هوش برای رسیدن به موفقیت چیست ؟

08مه

زمان مطالعه این مطلب : ⏰ 4 دقیقه

 

ضریب هوشی شما برای رسیدن به موفقیت چقدر است ؟

در مطلب گذشته راز موفقیت را توضیح دادیم که انصافاً در ذهن همه ما بود ولی تقریباً به آن عمل نمی‌کردیم.اما در این مطلب میزان مستعد بودن شما را برای جذب موفقیت می‌سنجیم و در فصل بعد گام‌های موفقیت را آموزش می‌دهیم،قبل از این که وارد فصل جدید شویم آزمون زیر که توسط ” رندی گیج ” طراحی شده را انجام دهید و با موانعی که بر سر راه‌ موفقیت‌تان وجود دارد آشنا شوید و برای از بین بردن این موانع و محدودیت‌ها برنامه‌ریزی کنید.

تست هوش موفقیت

این آزمون چگونگی رسیدن به خواسته‌هایتان را از طریق عامل جذب مشخص می‌کند.در ضمن شما می‌توانید این آزمون را با دوستانتان و همه کسانی که می‌شناسید به اشتراک بگذارید تا آنها هم از آن استفاده کنند.به سوالات زیر جواب بله یا خیر دهید. دقت کنید صادقانه و بدون وسواس تست هوش موفقیت را در زیر با جواب بله یا خیر پاسخ دهید.

 

تست هوش موفقیت

  • آیا می‌ترسید که اگر ثروتمند شدید خانواده و دوستان‌تان شما را مثل قبل دوست نداشته باشند ؟
  • در زمان‌های کودکی یا نوجوانی هیج گاه با خود گفته‌اید که ” من ممکن نیست ثروتمند شوم اما حداقل انسانی درستکار هستم” ؟
  • آیا برای آموزش دین  و مذهب جملاتی مثل ” فداکاری برای دیگران بسیار با ارزش است و بعد از مرگ به خاطر این کار به شما پاداش داده می‌شود ” را به شما گفته‌اند ؟

 

  • آیا چنانچه درآمدتان بیشتر از والدین تان باشد احساس گناه می‌کنید ؟
  • وقتی از نظر مالی ارتقا پیدا می‌کنید برای ماندن در این وضعیت اقدامی نمی‌کنید ؟
  • آیا شما هم در زمان رشدتان، سریال‌هایی را دیده‌اید که در آن‌ها افراد ثروتمند را انسان‌هایی بی معرفت پر ادعا و متظاهر معرفی می‌کنند ؟
  • آبا بیماری مزمنی دارید که به نظر می‌آید پزشکان نتوانسته‌اند آن را درمان کنند ؟

 

  • آیا تا به حال به افرادی که لباس اتومبیل و خانه گران قیمت دارند حسادت کرده‌اید ؟
  • آیا شما گاهی فکر می‌کنید که نجابت، شرافت، عشق و معنویات مربوط به افراد فقیر است ؟
  • آیا تا به حال به یک رابطۀ منفی یعنی رابطه‌ای که در آن احساس خوشایندی ندارید پایان داده‌اید که بلافاصله رابطه جدیدی را درست مانند قبلی جایگزین آن کنید ؟

 

  • آیا تا به حال از این جملات استفاده کرده اید: ” آه در بساط ندارم،ثروتمندان فاسدند و پول چرک کف دست است ” ؟
  • تا به حال بهانه‌ای برای شکست‌تان داشته اید؟ مثلاً به خودتان بگویید: من یا باید پول داشته باشم تا بتوانم با آن ثروت بیشتری را به دست بیاورم یا باید کسی برایم پارتی بازی کند تا بتوانم موفق شوم؟
  • آیا از بودن با آدم‌های ضعیف و مظلوم و مبارزه با بی عدالتی‌ای که در حق آنها شده لذت می‌برید؟
  • آیا خودتان را از لحاظ شغلی، سلامتی و مالی به مخاطره می‌اندازید تا نزدیکان‌تان حس همدردی و ترحم به شما داشته باشند؟
  • آیا در یک رابطه پایدار هستید ؟ آیا پول کافی برای تأمین نیازهایتان دارید؟ آیا از سلامتی کامل برخوردارید؟ آیا احساس می‌کنید زندگی یک احساس زودگذر است؟

 

پاسخ تست هوش موفقیت رندی گیج :


تعداد پاسخ‌های بله و خیر را جدا جمع بزنید.اکنون نتایج آزمون را به صورت زیر می‌توانید تفسیر کنید :

 اگر به بیشتر از 13 سوال پاسخ خیر داده‌اید : 

به شما تبریک می‌گویم چون شما آگاهانه زندگی می‌کنید و روی افکار و ورودی‌های ذهن‌تان تسلط دارید.بنابراین تست را به فرد دیگری بدهید تا باورهایش را بسنجد.

 

 اگر به 3 تا 5 سوال پاسخ بله داد‌اید : 

به احتمال ریاد باورهای نادرستی در ناخودآگاه تان وجود دارد که به آنها چسبیده‌اید و الگوی خاصی را در زندگی‌تان دنبال می‌کنید و می‌ترسید که آن‌ها را تغییر دهید.

 

 اگر به 5 تا 7 سوال پاسخ بله داده‌اید : 

شما در ” دور باطل ” گیر افتاده‌اید که زندگی‌تان را راکد نموده و به کندی جلو می‌روید.قطعاً شکست‌های کوچک و بزرگی را هم تجربه کرده‌اید که مانع از موفقیت‌های بعدی و دست‌یابی به آنچه شایسته‌اش هستید می‌شود.

 

 اگر به 7 سوال یا بیشتر پاسخ مثبت داده‌اید : 

این حالت نشان می‌دهد که شما وارد یک سراشیبی تند شده‌اید و انرژی کمی دریافت می‌کنید و این باعث شده دچار مشکلات جدی احساسی، جسمی و یا حتی مالی شوید.پس شما هم به نوعی در ” دور باطل ” گیر افتاده‌اید. مثل ” رندی گیج ” میلیونری که پیش از تغییر باورها و شیوۀ زندگی‌اش، در سن سی سالگی به دلیل همین ” دور باطل “، همه چیزش را از دست داده بود.

یعنی شما هم باید فوراً الگوهایتان را تغییر دهید تا بتوانید این ” دور باطل ” را متوقف کنید و همچنین باید باورهای محدودکننده‌ای که ناخودآگاه‌تان را اشغال کرده‌اند شناسایی و باورهای مثبت را جایگزین آن‌ها کنید.

امیدواریم تست هوش موفقیت شما اگر خوب از کار در نیامد حساسیت نداشته باشید و در کمال آرامش سعی در تصحیح رویه خود داشته باشید تا گام‌های خود در موفقیت را محکم بردارید. در حال حاضر باید پاسخ این سوال که ” ضریب هوشی شما برای رسیدن به موفقیت چقدر است ؟ ” را تقریباً حدس بزنید.

فصل بعد بسیار مهم است چرا که در خصوص 5 مرحله اصلی جذب موفقیت صحبت خواهد شد.پس لطفاً با ما همراه باشید.

لینک کوتاه:https://Robinmod.com/?p=830

 

  • lpln2020 lpln2020